Název kurzu:
Vnitrofiremní zákazník
ZA 1
Anotace kurzu:
Kurz představí účastníkům způsoby, jak zlepšit vzájemnou spolupráci ve společnosti a dosáhnout tak lepších pracovních výsledků. Účastníci se seznámí s pravidly efektivní komunikace s vnitřními zákazníky.
Cíle kurzu:
-
Identifikovat vnitřní zákazníky
-
Hledat nové možnosti ke zlepšování firemních procesů ve vazbě na zákazníka
-
Zjišťovat, jaké služby ze své pracovní pozice poskytuji svým vnitřním zákazníkům
Obsah částí a modulů kurzu:
- Vnitrofiremní zákazník
Firemní kultura a orientace na zákazníka
Vnitřní zákazník/vnější zákazník - kdo je kdo
Analýza vnitřních zákazníků (kdo je mým vnitřním zákazníkem, jaké služby a v jaké kvalitě si navzájem poskytujeme)
Proces uspokojování potřeb vnitřního zákazníka - jak ho mohu ovlivnit
Stanovení oblastí vedoucích ke zlepšení vnitřní komunikace a spolupráce ve společnosti
Komunikační techniky aktivně podporující zlepšování vnitřní komunikace
Základy typologie - jednání s různými typy lidí
Vstupní znalosti:
Základní znalosti z oblasti mezilidské komunikace
Doporučení:
Doporučeno pro specialisty, manažery