mapka
Česky English Deutsch
GRAFIA, s.r.o.
Budilova 4
301 00 Plzeň
Tel./fax:+420 377 227 701
E-mail: info@grafia.cz

 
 


Název kurzu:

Komunikační dovednosti – přímá komunikace

KO 3


Anotace kurzu:

Účastníci kurzu získají poznatky o přímé komunikaci a procvičí si komunikační techniky v obtížných situacích. Posílí svoji jistotu při jednání se zákazníky.


Cíle kurzu:
  • Získat sebejistotu v komunikaci s lidmi
  • Efektivněji zvládat komunikaci v obtížných situacích
  • Aktivně řídit rozhovor s komunikačním partnerem

Obsah částí a modulů kurzu:

  • Zásady efektivní profesionální komunikace [Komunikační dovednosti - přímá komunikace]
    • Vytváření image osobnosti
    • Emoční inteligence a její význam pro efektivní komunikaci
    • Emoční inteligence a její význam pro efektivní komunikaci
    • Typologie komunikačních partnerů a jednání s nimi
    • Kladení otázek a umění naslouchat
    • Aktivní naslouchání
    • Verbální a neverbální komunikace
    • Nonverbální komunikace
    • Jak neverbální komunikace ovlivňuje proces a výsledek jednání
    • Řízení vztahové složky komunikace (verbální signály a chování)
    • Řízení věcné složky komunikace (jasnost, stručnost, srozumitelnost)
    • Aktivní řízení rozhovoru (typy otázek, shrnutí, parafrázování, srozumitelnost)
    • Otázky a zkušenosti

  • Styly interakce a volba vhodného komunikačního stylu [Komunikační dovednosti - přímá komunikace]
    • Agresivita, pasivita, asertivita, manipulace
    • Principy asertivního jednání a sebeprosazení
    • Proaktivita, reaktivita
    • Zvládání emocí a umění říci "NE"
    • Umění vyjádřit empatie a pochopení
    • Umění kritizovat a příjmat kritiku
    • Asertivní řešení konfliktních situací
    • Asertivní techniky

  • Neformální autorita při jednání se zákazníky [Komunikační dovednosti - přímá komunikace]
    • Z čeho se odvíjí spokojenost klienta
    • Zásady komunikace s externím a interním klientem, nadřízeným apod.
    • Vliv způsobů komunikace na image firmy

  • Zvyšování odolnosti proti stresu [Komunikační dovednosti - přímá komunikace]
    • Jak se účinně bránit stresu
    • Pozitivní a negativní stres
    • Vliv stresu na výkonnost člověka, syndrom burn-out
    • Burn-out syndrom neboli syndrom vyhoření
    • Pozitivní stres pro zvýšení výkonu
    • Sebeprogramování, stanovení plánu osobního zlepšení
    • Protistresový program: osm kroků ke kladné změně

  • Testy Komunikační dovednosti - přímá komunikace

    • Cvičení Komunikační dovednosti - přímá komunikace

      • Modelové situace Komunikační dovednosti - přímá komunikace


        Vstupní znalosti:

        Znalosti v rozsahu kurzu Přímá komunikace - základy


        Doporučení:

        Doporučeno pro výkonné zaměstnance, specialisty, manažery


        Nearest events

        For great interest we organized another strategic meeting dealing with the project Vzdělávejte se! (Educate yourselves!)    
        in the end of August 2009. We will inform you about the next session on this website.


         
         
        Tel./fax: +420 377 227 701
        E-mail: info@grafia.cz
        © GRAFIA, s.r.o. 2012
        Budilova 4, 301 21 Plzeň