RI 23
Kurz je zaměřen na zvyšování efektivity manažerských činností. Účastníci získají odpovědi na otázky: Proč někteří lidé stihnou víc než ostatní? Jak musím změnit svůj způsob sebeřízení, abych využil svůj čas efektivněji? Všechny uvedené otázky zásadním způsobem ovlivňují naši úspěšnost v práci i v soukromém životě a tím i míru vaší vnitřní spokojenosti.
Naučit se analyzovat využívání vlastního času
Stanovit priority v pracovním a v osobním životě
Efektivně zorganizovat vlastní činnosti a aktivity
Jak využívat režimů mysli pro různé činnosti – křivka výkonnosti
Jak využívat kapacitu podvědomí a jak zavádět správné návyky
Proč cíle stresují a priority pomáhají
Jak poznat pravé priority
Jak nebýt ve vleku ostatních a aktivně ovlivňovat dění kolem sebe
Jak poznat činnosti, které přinášejí nejvíce výsledků
Kde se ztrácí Váš čas a kde jsou největší rezervy
Jak pracovat s nepříjemnými a naléhavým činnostmi
Znalost problematiky kurzu Jak řídit svůj čas
Doporučeno pro vyšší manažery