Název kurzu:
Společenské chování a vystupování
OS 7
Anotace kurzu:
Kurz je zaměřen na seznámení účastníků se zásadami společenského chování v řadě frekventovaných společenských situací. Účastníci budou moci porovnat své jednání v modelových situacích prostřednictvím videozáznamu.
Cíle kurzu:
- Osvojit si žádoucí formy chování a jednání s partnery
- Svým vzhledem, vstřícným vystupováním a pozitivním přístupem posilovat image Vaší společnosti
Obsah kurzu:
- Základní pravidla společenského chování uplatňovaná v zemích Evropské unie
- Vstřícnost jednání, praktické uplatňování řeči těla a komunikačních dovedností při jednání s partnery
- Pracovní kontakty, první dojem, image prostředí
- Příjímání návštěv, pracovní setkání
- Společenské chování v různých praktických situacích (představování, podání ruky, vizitky, oslovování)
- Všeobecná zdvořilostní pravidla ve styku s veřejností
- Chování na významných společenských akcích
- Pracovní korespondence prostřednictvím PC, e-maily
- Profesionální úroveň telefonického styku
- Společenská pravidla styků se zahraničími partnery
- Pravidla chování a stolování v restauračních zařízeních
Obsah částí a modulů kurzu:
- Společenské chování a vystupování
Základní pravidla společenského chování uplatňovaná v zemích Evropské unie
Vstřícnost jednání, praktické uplatňování řeči těla a komunikačních dovedností při jednání s partnery
Pracovní kontakty, první dojem, image prostředí
Přijímání návštěv, pracovní setkání
Společenské chování v různých praktických situacích (představení, podání ruky, vizitky, oslovování)
Všeobecná zdvořilostní pravidla ve styku s veřejností
Chování na významných společenských akcích
Pracovní korespondence prostřednictvím PC, e-maily
Profesionální úroveň telefonického styku
Společenská pravidla styků se zahraničními partnery
Pravidla chování a stolování v restauračních zařízeních
Vstupní znalosti:
Vhodné i pro začátečníky
Doporučení:
Doporučeno pro specialisty, manažery