Název kurzu:
Jak být "sexy" pro čtenáře firemních tiskovin?
KO 16
Anotace kurzu:
Chcete, aby Vaše články měly šťávu a upoutaly co nejvíce čtenářů?
Porovnejte své zkušenosti s ostatními a prohlubte pomocí tréninku své znalosti a dovednosti! Pronikněte do tajů tvůrčího psaní!
Cíle kurzu:
- Vnímat zákonitosti dobře napsaného textu
- Připravit atraktivní texty pro čtenáře firemních tiskovin
Obsah kurzu:
- Text a jeho záludnosti
- Kdo je můj čtenář – podle čeho si čtenář vybírá informace
- Jaký žánr si vybrat – jak napsat dobrou zprávu, reportáž, rozhovor, úvodník, fejeton...
- Zákonitosti psaného textu – pět stupňů dobrého textu, kdo to bude číst, příběh a jeho stavba, chyby jsou vidět!
- Jak upoutat čtenáře – grafické zpracování, fotografie, stavba textu, čtenářské pasti
- Čeho se vyvarovat – nejčastější chyby
- Jak (ne)dělat rozhovory
- Prvky umocňující text
- Která fotografie je ta správná?
- Jak (ne)fotit
- Užití textu ve firemním periodiku
- Co chce číst cílová skupina?
- Struktura, rubriky, zlom...
- Redakční rada a dopisovatelé
Obsah částí a modulů kurzu:
- Text a jeho záludnosti
Kdo je můj čtenář - podle čeho si čtenář vybírá informace
Jaký žánr si vybrat - jak napsat dobrou zprávu, reportáž, rozhovor, úvodník, fejeton
Zákonitosti psaného textu - pět stupňů dobrého textu, kdo to bude číst, příběh a jeho stavba, chyby jsou vidět!
Jak upoutat čtenáře - grafické zpracování, fotografie, stavba textu, čtenářské pasti
Čeho se vyvarovat - nejčastější chyby
Jak (ne)dělat rozhovory
- Užití textu ve firemním periodiku
Vstupní znalosti:
Vhodné i pro začátečníky
Doporučení:
Doporučeno pro specialisty