mapka
Česky English Deutsch
GRAFIA, s.r.o.
Budilova 4
301 00 Plzeň
Tel./fax:+420 377 227 701
E-mail: info@grafia.cz

 
 


Název kurzu:

Proč se (ne)čtou firemní časopisy? aneb firemní časopis jako zajímavé komunikační médium

KO 23


Anotace kurzu:

Firemní časopis je médium, které nese informaci o firmě a o produktech, sjednocuje firemní identitu, ovlivňuje názory vlastních zaměstnanců a „dělá image“ navenek. Zatímco prospekt zákazník bere do ruky až v případě, že opravdu hledá náš výrobek, časopis má punc „aktuálního“, a tedy mu přece jen nějakou tu minutu věnuje. Nebo také ne – podle toho, jestli zaujme na první pohled...

Porovnejte své zkušenosti s těmi, kteří už nejeden takový časopis vytvořili!


Cíle kurzu:
  • Porozumět zákonitostem firemních tiskovin
  • Nastartovat či nasměrovat nový vývoj firemního časopisu

Obsah kurzu:
  • Kdy časopis zavést (a kdy ho zrušit)?
  • Co může časopis přinést a k čemu může posloužit?
  • Typy firemních časopisů podle orientace na cílové skupiny
    - zákazníci
    - zaměstnanci
    - potenciální zaměstnanci
    - veřejnost
    - kombinované typy
  • Ukázky různých typů firemních časopisů a jejich porovnání
  • Jak to udělat, aby to četli?
  • Vývoj firemního časopisu a jeho přínos pro komunikaci společnosti
  • Najmeme externí firmu nebo to zvládneme sami?
  • Práce s redakční radou
  • Co nás to bude stát?
  • Jaké jsou povinnosti vydavatele?
  • Distribuce, kámen úrazu?
  • Speciálně cílené rubriky
  • Čte to vůbec někdo?
  • Proč a o co soutěžit?
  • Chyby, které udělali jiní – a jak se jim vyhnout
  • Praktické návody a ukázky

Obsah částí a modulů kurzu:

  • Kdy časopis zavést (a kdy ho zrušit)?

    • Typy firemních časopisů podle orientace na cílové skupiny
      • zákazníci
      • zaměstnanci
      • potenciální zaměstnanci
      • veřejnost

    • Ukázky různých typů firemních časopisů a jejich porovnání

      • Jak to udělat, aby to četli?

        • Vývoj firemního časopisu a jeho přínos pro komunikaci společnosti

          • Najmeme externí firmu nebo to zvládneme sami?

            • Práce s redakční radou

              • Co nás to bude stát?

                • Jaké jsou povinnosti vydavatele?

                  • Distribuce, kámen úrazu?

                    • Speciálně cílené nabídky

                      • Čte to vůbec někdo?

                        • Proč a o co soutěžit?

                          • Chyby, které udělali jiní - a jak se jim vyhnout

                            • Praktické návody a ukázky


                              Vstupní znalosti:

                              Základní orientaci v problematice marketingu a tiskovin


                              Doporučení:

                              Doporučeno pro specialisty


                              Nearest events

                              For great interest we organized another strategic meeting dealing with the project Vzdělávejte se! (Educate yourselves!)    
                              in the end of August 2009. We will inform you about the next session on this website.


                               
                               
                              Tel./fax: +420 377 227 701
                              E-mail: info@grafia.cz
                              © GRAFIA, s.r.o. 2012
                              Budilova 4, 301 21 Plzeň