I města mají své zákazníky. Co o nich ale víte?
Co vlastně chtějí Vaši občané? Jak se na Vás dívají investoři? Co ovlivňuje atmosféru ve městě? Co si o Vás myslí turisté? Co vám nejvíc škodí a co může pomoci? Potřebujete zlepšit image své obce či regionu?
Občané by mohli být spokojenější, investorů by mohlo být víc, turisté by mohli dělat vyšší obraty.
Tolik se už udělalo v zájmu lepšího image, v budování infrastruktury, v oblasti zaměstnanosti i rozvoje regionu.
Chtělo by to možná jen nápad, jak věci postrčit kupředu. Vědět přesně, na co se zaměřit, znát názory cílových skupin.
Jistěže můžete udělat vlastní dotazník nebo si popovídat s nejbližšími sousedy. Taky můžete sezvat potenciální investory k nezávaznému posezení anebo jít si na chvilku v převleku stoupnout do fronty před přepážkou Vašeho úřadu. Nicméně - nechcete raději dělat profesionální marketing obce či regionu?
- výzkum uvnitř města (spokojenost občanů, hodnoty a identifikace s městem nebo regionem, komunikační kanály, nalezení bariér rozvoje)
- analýzy okolního prostředí, POSITIONING (tzn. postavení obce (případně regionu) k ostatním, nalezení konkurenčních výhod)
- hodnocení práce úředníků ve styku s veřejností
- výzkumy veřejného mínění
- testování komunikačních strategií
- kvalitativní (focus groups, hloubkové rozhovory, expertní rozhovory, polostrukturované rozhovory)
- kvantitativní (výběrová dotazníková šetření se statistickou analýzou a testováním významnosti, rozhovory face-to-face, telefonní dotazování, internetový výzkum, analýza médií)
- komunikační mix, návrhy projektů integrovaného komunikačního mixu, návrh komunikační strategie
- implementace image
- optimalizace fungovaní toků infomací uvnitř institucí
- návrh a příprava informací do regionálních médií
- ověřené metody, které fungují
- neřekneme Vám jen, co děláte špatně, ale i poradíme jak to dělat lépe
- servis do nejmenšího detailu
- spolupráce se špičkovými odborníky
- komplexní projekty
- reklamní poradenství
- outsourcing vzdělávání
- public relations
- firemní časopisy
- reklamní a tisková spolupráce
Mgr. Jana Brabcová, Ing. Lubor Tvrdý, Ing. Petr Svoboda
Telefon: 377 227 701
e-mail: vyzkum@grafia.cz
Víkend otevřených ateliérů
svátek umění v Plzni a okolí
se konal 28. a 29. září 2024
Fotogalerie a další informace na webu
Akreditované rekvalifikační kurzy hrazené úřadem práce
Přihlášky on-line
- pro veřejnost
Přihlášky on-line - pro firmy
Lektor dalšího vzdělávání (.pdf)
Termín: 5. 12. 2024 - 25. 2. 2025
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách (.pdf)
Termín: 2 - 4/2025
Kurzy pro podniky
Zákoník práce - přehled nejdůležitějších změn
Termín: 28. 11. 2024
Digitální kurzy hrazené úřadem práce - pro podniky
Digitální gramotnost pro pokročilé (na smartphone)
Termín: 5. 11., 7. 11. a 12. 11. 2024 v čase 8:00 - 16:00
Přihláška ZDE
Digitální gramotnost pro pokročilé (na PC)
Termín: 14. 11., 19. 11. a 21. 11. 2024 v čase 8:00 - 16:00
Přihláška ZDE
Digitální kurzy hrazené úřadem práce - pro veřejnost
Digitální gramotnost pro pokročilé (na smartphone)
Termín: 2. 11. - 14. 11. 2024 - 2x úterý+čtvrtek odpoledne, 2x sobota dopoledne
Přihláška ZDE
Digitální gramotnost pro začátečníky (na smartphone)
Termín: 3. 11. - 24. 11. 2024 - 4x neděle dopoledne
Přihláška ZDE
Zkoušky z profesních kvalifikací
Registrujte svoji firmu a získejte prestižní ocenění!
Více: ZDE
děkujeme, že jste podpořili Grafia, s.r.o. hlasováním pro její jednatelku, Mgr. Janu Brabcovou, v soutěži Žena regionu.
Ocenění českých podnikatelek 2017: Jednatelka společnosti Grafia s.r.o., paní Mgr. Jana Brabcová, získala 2. místo v kategorii Malá společnost. Blahopřejeme a máme radost!
Tým Grafia, s.r.o.
Vizionáři 2016: Grafia získala Čestné uznání za inovativnost, ekonomický a společenský přínos ve svém oboru:
Lektor AJ, NJ
Lektor PC dovedností
Lektor komunikačních dovedností
Lektor kurzů v oblasti kvality
Více informací: ZDE
nebo kurzy@grafia.cz