Za úspěchem manažera se mnohdy skrývá kvalitní práce jeho asistenta/ky.
Abyste se mohl/a stát profesionální asistentem/kou, na kterého/ou se bude moci Váš šéf na 100% spolehnout, je potřeba si kromě vrozených vlastností osvojit i nové znalosti a dovednosti.
Nabízíme Vám 3 typy kurzu:
Asistent/ka, sekretář/ka
Asistent/ka, sekretář/ka s výukou administrativní AJ
Asistent/ka, sekretář/ka s výukou administrativní NJ
Termín: 13. 3. - 27. 6. 2023
Rozsah kurzu: 72 hodin teoretické a 8 hodin praktické výuky (+ 20 hodin jazykové výuky)
Cena kurzu: 14.140,- Kč + akční cena 3 750,- Kč za zkoušku z profesní kvalifikace.
(běžná cena zkoušky 4 750,- Kč)
Cca 8 - 12 osob v kurzu.
Místo konání: Plzeň Přihlásit se na kurz
Nechte si proplatit kurz Úřadem práce Více informací ZDE
Střední vzdělání (maturita, výuční list)
Při splnění minimálně 80% docházky do kurzu absolventi a absolventky získají Potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu.
Absolventi a absolventky, kteří na konci kurzu úspěšně složí zkoušku z profesní kvalifikace, získají Osvědčení o získání profesní kvalifikace "Asistent/ka, sekretář/ka" dle zákona č. 179/2006 Sb. Více informací ZDE
OBSAH KURZU:
Vedení administrativy (PC dovednosti, zápis z porady, korespondence, datové schránky, organizace práce v sekretariátu)
Uplatňování firemních procesů (BOZP a PO v organizaci, principy řízení a kompetence v organizaci, firemní kultura)
Komunikační dovednosti (efektivní telefonování, pravidla českého jazyka, řešení konfliktů)
Zásady společenského chování a vystupování (profesionální společenské vystupování, typy a pravidla společenských akcí, pravidla gastronomie v pracovním prostředí)
Orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji (evidence a skartace dokumentů, spisová služba, ochrana osobních údajů)
Administrativní anglický nebo německý jazyk
"Očekávala jsem nové informace, které neznám a v které v budoucím zaměstnání využiji a to se mi také splnilo."
"Líbila se mi komunikace s paní lektorkou vše vysvětlila, výklad mě plně zaujal."
"Lektor šel k jádru věci, poukazoval na věci, které se nejvíce využívají v praxi."
"Líbily se mi praktické rady a zajímavá interpretace."
"Nové znalosti a přehled, nová zkušenost, splnilo se to na 100%."
"Líbilo se mi, že paní lektorka měla velké osobní zkušenosti."
Víkend otevřených ateliérů
svátek umění v Plzni a okolí
se konal 28. a 29. září 2024
Fotogalerie a další informace na webu
Akreditované rekvalifikační kurzy hrazené úřadem práce
Přihlášky on-line
- pro veřejnost
Přihlášky on-line - pro firmy
Lektor dalšího vzdělávání (.pdf)
Termín: 5. 12. 2024 - 25. 2. 2025
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách (.pdf)
Termín: 2 - 4/2025
Kurzy pro podniky
Zákoník práce - přehled nejdůležitějších změn
Termín: 28. 11. 2024
Digitální kurzy hrazené úřadem práce - pro podniky
Digitální gramotnost pro pokročilé (na smartphone)
Termín: 5. 11., 7. 11. a 12. 11. 2024 v čase 8:00 - 16:00
Přihláška ZDE
Digitální gramotnost pro pokročilé (na PC)
Termín: 14. 11., 19. 11. a 21. 11. 2024 v čase 8:00 - 16:00
Přihláška ZDE
Digitální kurzy hrazené úřadem práce - pro veřejnost
Digitální gramotnost pro pokročilé (na smartphone)
Termín: 2. 11. - 14. 11. 2024 - 2x úterý+čtvrtek odpoledne, 2x sobota dopoledne
Přihláška ZDE
Digitální gramotnost pro začátečníky (na smartphone)
Termín: 3. 11. - 24. 11. 2024 - 4x neděle dopoledne
Přihláška ZDE
Zkoušky z profesních kvalifikací
Registrujte svoji firmu a získejte prestižní ocenění!
Více: ZDE
děkujeme, že jste podpořili Grafia, s.r.o. hlasováním pro její jednatelku, Mgr. Janu Brabcovou, v soutěži Žena regionu.
Ocenění českých podnikatelek 2017: Jednatelka společnosti Grafia s.r.o., paní Mgr. Jana Brabcová, získala 2. místo v kategorii Malá společnost. Blahopřejeme a máme radost!
Tým Grafia, s.r.o.
Vizionáři 2016: Grafia získala Čestné uznání za inovativnost, ekonomický a společenský přínos ve svém oboru:
Lektor AJ, NJ
Lektor PC dovedností
Lektor komunikačních dovedností
Lektor kurzů v oblasti kvality
Více informací: ZDE
nebo kurzy@grafia.cz